O mně

Jmenuji se Tomáš Wasniowski, věnuji se s vášní online marketingu
a moc rád se s Vámi pobavím o tom, jak mohu vnést hodnotu i do Vašeho projektu.

Jak se stal z automechanika marketingový specialista

K podnikání jsem měl vždycky blízko. Už v 10ti letech jsem si na základní škole do sešitů zapisoval nápady na milionový byznys, namísto výkladu paní učitelky.

Odpoledne a víkendy jsme s kamarády trávili v garáži, kde jsme ze všeho, co jsme našli, vyráběli letadlo, později vznášedlo a zkoušeli jsme také zbohatnout na vytvoření inteligentního robota. Když jsme zjistili, že jsme laťku nasadili nemožně vysoko, začali jsme psát scénář na film a došlo i na natáčení.

První projekt, který opravdu vydělával, byl školní časopis, který jsme vytvářeli s kamarádem a prodávali ve školní jídelně.
 

Proč mluvím o dětství?
Myslím si že i dnes, když jsme dospělí, by jsme neměli postrádat ambice a nebát se riskovat, jako v dětských letech. Tenkrát žádný nápad nebyl natolik nemožný, aby nestál alespoň za zkoušku.

 

Důležitá část mé osobnosti se utvořila když mi bylo 15 let.
Jako spousta dalších, jsem i já neměl jednoduché dětství. Od patnácti let jsem obrážel brigády a počítal výdaje.

O rok později jsme se se sestrou osamostatnili a náklady na živobytí stoupali společně s tím. Lehké časy to nebyli, ale díky nim jsem dnes takový, jaký jsem.

Po dokončení maturity jsem si připadal nepopsatelně volný. Mohl jsem začít makat na svém snu, který se mi v hlavě utvářel během nekonečného čtyřletého kolotoče školní docházky a odpoledních brigád.

Mým plánem bylo otevřít si vlastní autoservis.
Nějakou dobu jsem pracoval ve dvou pracích, od pondělí do neděle, 10-12h denně, abych mohl postupně skupovat nářadí, které jako automechanik budu potřebovat.
Poté jsem o jednu práci přišel a tak jsem si řekl, že namísto dvou výplat, využiji volný čas k nasbírání praxe.

A zde se to stalo...

Začal jsem jezdit k chlapíkovi, u kterého jsem makal na autech.
Nebyl to automechanik. Byl to majitel úspěšného e-shopu, který měl autodílnu jako koníček na odpoledne. Často jsme místo práce jen seděli u kafe či piva a mluvili o všem možném. Každá debata končila vždy u byznysu a já chtěl vědět čím dál tím víc.

Postupem času, mi naše rozhovory byly málo a začal jsem další informace hledat na Google, Youtube, četl jsem knížky, poslouchal podcasty a pořád jsem neměl dost.

Vždy jsem se hodně zajímal o psychologii člověka.
A když jsem si tento obor spojil s byznysem, vznikl mi z toho marketing.

Vuala...
Takhle jsem se k tomu dostal.

Od té doby jsem měl jasný směr - Chci se věnovat online marketingu.
A jelikož jsem byl velký terč pro všechny remarketingové kampaně, které vyzývaly na různé webináře, kurzy či workshopy, netrvalo dlouho a do jednoho kurzu jsem vstoupil.

Poté druhý, třetí, znova knihy, google, youtube, podcasty a byl jsem v tom až po uši.

Tenhle mix vzdělávání se a obrovské touhy, mě dopracoval až do dnešní podoby.

Potřeboval jsem si ověřit nasbírané vědomosti v praxi.
Moji první klienti byli drobní podnikatelé. Pomohl jsem jim naplnit kalendáře novými zákazníky, pomohl se strategií na soc. sítích a vytvořili jsme cestu zákazníka v prodejním procesu.

Nějakou dobu jsem pak tvořil nezávislé kampaně, ve kterých jsem pomáhal podnikatelům  a firmám přesunout podnikání do online světa.

Testoval jsem a měřil vše co jsem se naučil a nyní vyrážím prorazit na trh veřejně.

Následující řádky patří Vám.
Pokud pro svůj projekt vnímáte za důležité sestavit strategický marketingový plán, potřebujete budovat brand, navýšit konverze, či jen vytvořit a propagovat reklamní kampaně,


napište mi

Rád se s Vámi pobavím o Vašem projektu.

  • Facebook - Tomáš Was
  • Instagram - Tomáš Was
  • LinkedIn - Tomáš Was

Provozuje: Tomáš Wasniowski - Zapsaný v Živnostenském rejstříku. - IČ: 08539545